Bia-bädd

När Joakim och jag vann pengar lovade vi Tristan att han skulle få en
bia, men naturligtvis vill vi ha en riktig bia och inte någon kopia. Här
i uppsala har jag endast hittat kopior. I dag innan vi åkte tillbaka till
uppsala stannade vi vid djurens center utanför örebro.
Tristan brukar låna Bastas bia så vi vet att den storleken är bra, men
på djurens center hade de tyvärr inga svarta inne och de gröna och
bruna kändes inte rätt. Men vi hittade en svart oval bia i samma mått
som den Basta har så den köpte vi. 
När vi kom hem till uppis och Tristan provlåg upptäckte vi att den var 
på tok för liten om han vill sträcka ut sig i den och det är klart att han 
vill. :(

Ska ringa till butiken i morgon och fråga om de kan ta hem en 
vanlig svart och om det är ok att mamma lämnar tillbaka den vi köpt 
om 14 dagar.  

Tristan ligger här och tittar drömmande på bian han inte får använda.

Kommentarer
Postat av: La Famiglia

Vi har ingen Bia-bädd, vi har en Ia-bädd. Och ni måste naturligtvis skaffa en Tria-bädd, annars kommer det inte att funka

Postat av: Hannah

La: klart Trisse ska ha en Tria-bädd

2007-04-10 @ 07:21:58
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Salma

Hej !
en Lagottoblogg till vad roligt! Jag försöker rota i minnet för att hitta er från Lilla Stocholm. Men när Championhanarna var inne var jag såå nervös inför vår tur så jag sprang rundor utanför ringen så jag missade alla snyggingarna. Hoppas vi ses en annan gång.

2007-04-10 @ 09:27:12
URL: http://web.telia.com/~u24201825/
Postat av: Hannah

Salma: vem var inte nervös?! det var första gången jag visade. nervositeten släppte dock när jag kom in i ringen. Tristan visar sig själv så han är en bra hund att lära sig av. Nu laddar vi inför västerås nästa helg...
Vi kommer säkert ses på utställningar framöver, min kalender är fullbokad.

2007-04-10 @ 11:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback