Fredag

å så var det fredag och helg igen... Inte för att helgen innebär ledighet för min del, men det är ändå
skönt att det är helg. Maria och jag har i dag läst vetenskapliga artiklar samt verbalt kräkts över dem.
Så tråkigt... förstår hälften av vad jag läser. Har precis städat innan jag gjorde det klippte jag Tristans klor.
Hans favoritsysselsättning... Förstår inte vad det är med honom, han bråkar och har sig när jag vill klippa
klorna, om jag ställer upp honom på bordet går det en aning bättre. Ställer man upp honom på ett trimbord
står han jättesnällt, synd att jag inte äger ett trimbord...

Det var bestämt att Maria och jag skulle åka och träna nu vid 16, hon skulle hämta upp mig på vägen,
men så ringde hon precis och sa att jag får åka själv. Plötsligt blev det så jobbigt och känns så onödigt
att åka bil bort till ekeby. Kanske ska cykla ned på stan och ta ett pass där vid 16.30 istället

Kommentarer
Postat av: Pappa

Lilla Gumman!
Nu skall du ligga i och träna inte fuska nåt.

i efm så var Erik här och mekade bil.
Malthe var ju med och grejade oxo.

2007-04-27 @ 18:33:17
Postat av: Hannah

Pappa: jag kom i väg...
Varför har erik mekat bil?

Postat av: salmas matte

Varför ska det vara så jobbigt att klippa klor ? För oss funkade det ganska bra tills Salma var inlagd på sjukhus. Efter det så var det helt omöjligt att klippa för oss. Hon hade fått klorna klippta där. Jag känner mig som värsta, sämsta matten som inte klarar av att få henne att acceptera att klorna SKA klippas.

2007-04-27 @ 21:40:50
URL: http://web.telia.com/~u24201825/
Postat av: Hannah

Salmas matte: det är konstigt att de tycker att det är så läskigt. Jag bet Tristan i örat och morrade åt honom, sedan låg han stilla...
Mamma och pappas gamla hund går och gömmer sig bara man säger "ska vi klippa klorna". Men sedan mamma köpte ett trimbord åt Basta ställer hon upp gamla hunden när det är dags att klippa klorna och det går hur fint som helst

2007-04-27 @ 22:15:00
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: salmas matte

Trots trimbord så går det inte att få komma till klorna. När Salma var hos sin frisör sist så klippte han klorna också och då gick det jättefint. Så det är troligen mig det beror på.
Ska prova bita i örat och morra nästa gång :-)

2007-04-27 @ 22:28:09
URL: http://web.telia.com/~u24201825/
Postat av: Hannah

Salmas Matte: Det är ju konstigt om det går bra när någon annan klipper. Hon kanske "prövar" dig... så prova morra och bita henne i örat då kanske hon blir låg?

2007-04-28 @ 08:44:38
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback