Fula ord del II

I ett tidigare inlägg någon gång i februari skrev jag om ett pucko med 2
hundar som attackerade Tristan. Sedan dess har jag inte sett dem mer
än på långt håll tills nu på morgonen. Såg att de gick en bra bit framför oss
efter ett tag såg jag att hon släppte den lurviga hunden som på en gång vände &
sprang emot oss. Jag vek av och gick åt ett annat håll men hunden följde
efter, den är dock inte ilsken utan vill mest leka men det är vi inte intresserade
av. Matten gick så att hon mötte oss med den andra hunden, som på en gång
börja morra när den såg Tristan. Matten sa hej, jag bara tittade på henne och
fortsatte gå, så sa hon: vänta ska jag bara binda den här hunden så att jag 
kan fånga in den andra.
Då var jag bara tvungen att påpeka: att kan du inte ha
koll på dina hundar ska du inte ha dem lösa
. Då började matten prata om att 
hon precis hade slängt en påse? 
ööhh va?
sa jag. Ja jag har precis slängt en påse sa hon surt igen. Det jag sa var 
att om du inte kan ha koll på dina hundar ska du inte ha dem lösa.... Din andra 
jävla hund hoppade ju på min hund och högg en annan gång!
Sedan fortsatte 
vi att gå och matten stod kvar och gapade som ett fån  


Kommentarer
Postat av: Hundbiten

Idiot! Så jäkla irriterande. Väligt intelligent svar du fick, för övrigt.

Postat av: Hannah

hundbiten: man slutar aldrig att förvånas över vilka idioter det finns!

2007-04-16 @ 08:45:46
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback