Jobbe!

Trött och ont i huvudet har jag, det känns som om det ska sprängas. Har jobbat
7-16 i dag. Det var rätt lungt på jobbet, på eftermiddagen tog jag och en arbetskamrat
med oss 5 av våra boende ut på gården. Vi satt ute i solen i nästan en timma, rätt shysst 
att få betalt för att sola. Maria var snäll och åkte hit för att gå ut med Tristan på dagen, 
jag måste ju se till att både hon och Tristan får motion. 

Visst är det härligt med hundar som blir helt till sig när man kommer hem, Tristan blir
helt stollig och vet inte riktigt vart han ska ta vägen. och jag måste som vanligt se till att få
en dos lagottogos.

För 5 minuter sedan ringde Joakim, han hade inget att göra på jobbet så han tänkte åka hemåt. 
Måste vara något fel, i vanliga fall kommer han oftast hem vid 21-tiden. Nu är han istället hemma 
vid 18.30-tiden. 

Nu ska jag försöka bota min huvudvärk   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback