Pitchers

För någon dag sedan fick jag reda på att en gammal vän, Petra 
är i landet. Petra bor sedan 7-8 år i England, det är ofta vi ses
men när vi väl gör det är det alltid jätteroligt. Hon var hemma senast 
i februari, och så nu. Nu har vi alltså träffast mer på ett par månader 
än vad vi gjort de senaste åren. Förmodligen kommer hon hem igen 
i sommar, får hoppas att jag är ledig när hon är här så att jag kan åka
till örebro då för att träffas . Vid ett flertal gånger har hon pratat om att
flytta tillbaka till Sverige, men det är mycket snack och lite hockey...
I alla fall bestämde Joakim och jag en dejt med Petra i går kväll. Vi 
gick till en sportbar i örebro vid namn Pitchers. Men eftersom både 
Petra och jag körde bil var det bara Joakim som kunde dricka något 
med alkohol i. Joakim åt även upp Tiger Woods medan jag tryckte ned 
John Daly (som jag inte vet vem han är) i min magsäck. Efter att ha snackat 
skit i ett par timmar skildes vi åt, joakim och jag åkte hem och sov i kapp med 
mamma och hundarna i soffan till zorro.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback