Samma lika.

Dagarna är ganska enformiga just nu, och kommer så förbli de närmsta 8 veckorna..
Skillnaden är om Maria och jag sitter hemma hos henne eller hos mig. I dag ska vi
vara här, det är kanske dags för mig att hoppa in i duschen eftersom Maria kommer
om en stund. Sen är det skriva och analysera som gäller hela dagen! Med
undantag för att äta och promenera och vid 16 börjar jag jobba.   

Tristan är helt slut efter morgonprommisen, nu sover han nöjt på balkongen. Det var
rätt mycket svalare ute i morse, men det var bara skönt. Visst är det trevligt med värme
men att det är så varmt redan i april känns fel.

Kommentarer
Postat av: cos

flytta till nordpolen! klaga på värme FÅR man inte göra!

Postat av: Hannah

Cos: nee jag trivs bättre här under min kork-ek.

2007-04-17 @ 10:16:33
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback