Våååår

Nu är det verkligen vår! På balkongen i solen är det 40 grader varmt....
I morse när Tristan och jag skulle ta vår morgonpromenad vid 7.45, så tog
jag på mig ett linne, kofta samt en jacka. Jackan fick jag snart ta av mig, 
det var nästan för vamt för att ha på sig kofta också. När vi hade promenerat 
nästan en timma satt vi inne i fårhagen en stund. Tristan rullade sig nöjt i 
gräset  och jag satt på en sten i solen. 
Men nästa vecka är det roliga slut, då ska det bli kallt igen. :P
Att rulla sig i gräset är det bästa Tristan vet, han ser verkligen mysig ut när
han bökar runt på marken, men det betyder även att han blir jäkligt skitig,
drar in hur mycket bös som helst. Att jag städade i onsdags kväll är inget
som syns, nu har jag dammsugit igen.... Men det är ju så roligt att dammsuga! 

Nu ska Joakim och jag åka ned på stan för att shoppa lite.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback