Dagens session

av uppsatsarbete är avslutat. Vi är kanske inte så effektiva alla gånger, men just nu kan vi inte göra så mycket förs vi har fått feedback från vår mycket kompetenta handledare..
Nästa vecka börjar som sagt skolan och eftersom vi samläser en del med de i eskilstuna så innebär det att de första två veckornas föresläningar är till största delen i e-tuna. Maria kom då på att hon och jag kanske ska hyra en campingstuga en eller två nätter i e-tuna, ta med oss tristan och min laptop för att sitta där och inte bli störda av något och på så sätt försöka bli klara med uppsatsen. Eller i alla fall få någonting gjort. jag tycker att det låter som en strålande idé. Vi ska nämligen vara i skolan 13-15 på tisdag, sedan kan vi plugga i stugan hela kvällen, är sedan i skolan 9-12 och sedan pluggar vi lite till alternativt åker hem. Hade varit perfekt att stanna en natt till för att sedan åka direkt till skolan i v-ås, problemet är dock vart vi ska göra av tristan om det är varmt. Det får kanske räcka med en natt.. 

Vi får se...   

Nu ska jag slappa i soffan och läsa Stieg Larssons "flickan som lekte med elden". är lite rastlös så jag har försökt jaga reda på någon kompis som vill göra något spännande, men utan framgång.. :P Alla är så jäkla busy. Får ta en riktig långprommis sedan istället.

Kommentarer
Postat av: La Famiglia

Det är ju helt fantastiskt. Väldigt många jag känner har just fastnat på sin uppsats, och vissa har till och med lagt ner studierna utan examen pga oavslutad uppsats.

Postat av: Hannah

La: jag kan inte förneka att tanken att lägga ned uppsatsen och utbildningen dök upp i min lilla hjärna ett tag där i juli. Men mitt agg mot handledaren triver mig vidare ;P

2007-08-15 @ 19:38:14
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback