Dogblogg 9/8

Det borde finnas en stödorganisation som stackars plågade lagotto kan ringa till när de blir torterade. Tortyr innebär att få tovor utredda. I flera timmar (eller i alla fall någon timma) har matte plågat och åter igen plågat mig. Det jag dock inte vågar eller vill medge är att det stundtals är rätt skönt att bli kammad och kardad. Egentligen är det rätt mysigt att ligga på bordet och bli ompysslad av matte. Matte tröttnade dock ganska fort, hon påstod att hon hade kunnat fortsätta i ett par timmar till. Men att hon skulle ta det en annan dag när det inte är dödsvarmt ute. 

nosgos från fluff-trisse. 

Kommentarer
Postat av: salma

Tristan vi får starta upp linjen
TÄLT (Tovskär Är Lagotto Tortyr) dit alla stackars lagotto med problem-mattar kan ringa. Kanske kan vi ha en hemsida också.

Postat av: Hannah

Salma: vilken strålande idé. Min matte använder dock inte tovskär. men jag stödjer ordanisationen i alla fall. Fixar du hemsidan så trycker jag tröjor.

2007-08-09 @ 21:53:27
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback