Jag ska inte äga bilar.

Tänka sig, telefonkontakten med handledaren gav inte så mycket. Som vanligt hade hon inte så mycket vettigt att säga. Vi måste omarbeta några småsaker, komma på fyndiga rubriker till våra teman och subteman samt fortsätta med resultatdiskussionen. Har inte fått supermycket gjort i dag..

I morse när jag skulle åka till Maria (eftersom jag är lat åker jag bil) och var på väg ut från parkeringen hörde jag att bilen lät jättekonstigt, det skrapade och lät märkligt under motorhuven. Backade in på parkeringsplatsen igen för att ringa pappa. Han visste naturligtvis inte vad det var som lät, och när jag startade bilen igen var lätet borta. Nu på eftermiddagen skulle Maria och jag åka och handla och då lät bilen likadant igen. Pappa tror att det kan vara en fläkt som låter och föreslog att jag skulle åka till den bra och trevliga volvohandlaren för att rådfråga vad som kan vara fel och vad som händer om fläkten lägger av.. Funderar på om det är när bilen är kall som den låter så där, Maria och jag tänkte att den nog skulle hinna bli kall medan vi handlade så tänkte vi spela in lätet med våra mobiler för att sedan spela upp för volvomekanikerna. Naturligtvis behagade inte bilen att låta igen.
Får pröva i morgon bitti igen.. JÄKLA bil!

ja så vi får se om jag tar mig till norrköping/nyköping.

Nu ska jag baka kakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback