Kakmonstret

Nu har kakmonstret = jag bakat färdigt för i dag. Gjorde havregrynskakor med russin fast efter ett annat recept än dem som jag gjorde till västerås. De blev jättegoda men inte lika kompakta som de jag gjorde sist... Har även bakat skurna chokladkakor, även de blev jättegoda. Även om jag kanske gjorde rullarna lite för långa, kakorna blev inte så tjocka på bredden.. Har aldrig bakat sådana kakor förut, får väl öva ett par gånger för att få dem perfekta. I morgon blir det till att baka glaserade morotsmuffins. 
Medan jag bakade låg Tristan på golvet nedanför och hoppades att det skulle ramla ned något spännande, det blev ett och annat russin...  

Kommentarer
Postat av: Helena o Tosca

Det är ju snart värt pengarna att åka på utställning bara för att få fikat.

2007-08-16 @ 18:50:17
Postat av: Hannah

Helena & Tosca: ha ha :D Ja att gå på café och äta sju sorters kakor blir nästan dyrare än att åka på utställning. Ska vi ta en lagottoprommis någon dag?

Postat av: Pappa

Med tanke på alla kakor. så kanske du borde gå till Nyköping HI HI HI
:-))

2007-08-16 @ 19:56:36
Postat av: Hannah

Pappa: ja förslagsvis..

2007-08-16 @ 20:02:11
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Tessan

Ler åt din Pappas komentar;)

2007-08-16 @ 23:16:59
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback