Kommentera

Har fått höra att en av mina bloggläsare inte kan kommentera blogginläggen. Det är en begränsad skara som kommenterar bloggen, är det så att det är fler som inte kan kommentera eller väljer ni läsare att bara smyga omkring utan att lämna spår? Ni får gärna kommentera.
Angående personen som inte kan kommentera vet jag inte vad som kan vara fel, någon som vet? Jag har provat att ändra inställningarna till att jag modererar kommentarerna, får se om det kan påverka på något sätt men det tror jag iofs knappast.

Efter att ha surfat blogg.se har jag hittat följande sida där anledningen till att ovanstående person inte kan kommentera, som jag anade hade det att göra med inställningar. Till Maritha som inte kan kommentera, titta överst på
denna sidan där beskriver de hur du ska göra för att kunna kommentera. Håller tummarna för att det funkar!

Alltså tar jag bort modereringen, orkar inte pilla med sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback