Packad

Då så! Då var det mesta nedpackat och fixat. I morgon går jag upp vid 05.00 för att försöka komma i väg innan 06.00 då torde jag vara i Norrköping vid 08-tiden. Ve och fasa jag ska köra själv genom stockholm, ingen kartläsare med mig. Hur ska jag överleva? :P (Ja jag vet att jag är jättefånig och nojig över att köra i sthlm)

Mamma och jag har hyrt en stuga i nyköping som vi ska sova i natten till söndag, då behöver vi i alla fall inte gå upp okristligt tidigt på söndag. 

Nu kommer det förmodligen inga fler uppdateringar förs på söndag em/kväll.

Ha en trevlig helg! 

Kommentarer
Postat av: salma o mia

Lycka till i helgen! Vi väntar troget vid datorn för att höra hur det gått, både med fikat och utställningen.
Hoppas ni får en toppen helg med bra domare som kan rasen.

Postat av: Hannah

Mia & salma: tack för lyckönskningarna. Vi kommer få en supertreblig helg hursom. Och om det går bra på utstäöllningen blir det extra trevligt

2007-08-17 @ 21:51:41
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback