Pälsvård

I dag har varit stora pälsvårdsdagen för Tristan. Lagottomisshandelsdagen säger Tristan.
Vi (eller rättare sagt mamma, jag kan inte klippa än) har klippt lite på Tristan, men Lotta får nog se över honom på plats nästa söndag. Sedan har vi även rett ut tovor, stora mängder tovor. Finns säkert en hel del kvar men jag fick i alla fall ut många. Något som Tristan tyckte  var mindre mysigt var när jag ryckte håret i öronen på honom.

Sedan gjorde lilla Fixa premiär på trimbordet. Att klippa på Fixa var inte det lättaste, hon hade inga som helst planer på att vara stilla. 2,5kg väger lilla Fixa..
Basta fick sig också en omgång på trimbordet!

image155

Fixa vilar på mina ben. 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Toscas päls är på utväxtning (säger man så?) inför Växjö, så så mycket klippning blir det inte. Däremot drag med tovskäret.
Himla söt är hon, lilla Fixa. Hoppas hon fortsätter vara lugn sen också då.
Tosca kan nog bilda klubb med Basta, för hon var också JÄTTE pestig som valp.

2007-08-26 @ 17:19:54
Postat av: Hannah

Helena: under utväxt? vet faktiskt inte vad man säger.. mm Fixa är ljuvlig. Men jag anar att hon just nu bara är lugn före stormen :D

Postat av: salma

På utväxt säger min matte (frisör) att det heter.
Vilken utställning är det ni ska på på söndag?

2007-08-26 @ 20:42:44
URL: http://salma.bloggagratis.se/
Postat av: Hannah

Salma: ja din matte har nog rätt. det låter bra med på utväxt. Högbo är det på söndag!

2007-08-26 @ 20:58:38
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback