Tendens att fastna i böcker.

Det är vad jag har, just nu läser jag Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor". Har väldigt svårt att lägga i från mig boken. Skulle lätt ha kunnat fortsätta läsa i ett par timmar till men min mage talade om att det var dags för middag. Samt att en viss liten lagotto har ålat sig över mig samt bökat sig mellan mig och boken, allt för att stjäla uppmärksamhet. Nu är både Tristan och jag utfodrade så det får väl bli en prommis innan jag återgår till boken. Har iofs andra saker jag borde ta tag i. Till exempel reda ut tovor i Tristans päls.. men det kan jag göra i morgon kväll. 

Kommentarer
Postat av: Pappa

JA eller vad sägs om en liten uppsats :-))

2007-08-08 @ 18:46:35
Postat av: Hannah

Pappa: det kommer, det kommer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback