Dagen C

I dag är det dagen C. C som i C-uppsats. ÄNTLIGEN ska vi "gå upp med den"
Denna dag har vi väntat på länge.
Vi kommer i dag av examinatorn få förslag på ändringar som vi sedan har 10 arbetsdagar på oss att göra. Sedan är det över! Ska bli så jäkla skönt! Iofs har vi två uppsatssemianrium kvar att gå och vara åhörare på (frö att bli godkända på kursen) men det tar vi i början av januari. Opponentskapet vi ska göra är väl inte så där jättebra förberett men det får duga.
Det är både nervöst och intressant att få höra vad opponenterna tycker om vårt arbete. Jag har iofs lite svårt att ta kritik men jag ska försöka hålla mig lugn. Men jag kommer försvara vårt arbete med näbbar och klor.

HÄPP!

Kommentarer
Postat av: La famiglia

Vad handlar uppsatsen om?

Postat av: La famiglia

Och lycka till förresten

2007-12-17 @ 08:54:40
URL: http://liteavvarje.bloggagratis.se
Postat av: Erika

Lycka till!

2007-12-17 @ 12:46:03
Postat av: Hannah

La: tackar

Erika: tackar

2007-12-17 @ 16:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback