JAG HAR FÅTT JOBB!

Plötsligt händer det! :D
I går var det lägenheten och i dag så ringde de. Äntligen...
Jag är nu erbjuden en tjänst som sjuksköterska på en onkologisk vårdavdelning på ett sjukhus i sthlm. :D Sitter nu och väntar på att de ska ringa upp för att diskutera lön. När de ringde var jag ute på prommis med Tristan och batteriet i mobilen höll på att ta slut.. Så de skulle ringa upp. Ring då dumma telefon!
Nu behöver jag inte åka in till det andra sjukhuset i morgon för att gå på arbetsintervjun jag var kallad till, blev även kallad till ännu en intervju som jag med gott samvete kunde tacka nej till! Måste ringa upp hon som jag skulle träffa i morgon för att avboka intervjun. Däremot ska jag åka in till sthlm för att titta på lägenheten samt för att träffa Emma och hennes lille Tim, snart 5 veckor.

Jag vill inte ringa någonstans förs de har ringt men jag vill ringa mamma och pappa!

*studsa*


Kommentarer
Postat av: Helena o Tosca

Grattis grattis grattis! Så härligt!

2007-12-04 @ 20:57:10
Postat av: Hannah

Helena: Tackar! det är verkligen jätteroligt!

2007-12-04 @ 21:58:59
Postat av: La Famiglia

Ja herre jävlar vad det händer saker. Men vad roligt att allt liksom börjar falla på plats. Grattis idag också.

Postat av: Hannah

La: ja som sagt, plötsligt händer det... :D Tackar!

2007-12-05 @ 07:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback