Måndag

ja ha! Då lider denna måndagen mot sitt slut. Dagen har gått rätt fort och vi har nu fått den uppsatsen vi skall opponera på nästa måndag. Så nu finns det inget återvändo.. :D
Ska bli så jäkla skönt att få det ur världen. Denna vecka kommer ägnas åt att plöja och analysera sönder uppsatsen. Två seminarium skall betas av  och så ska jag på något jävla sätt hinna skriva klart den sista hemtentan. hur det nu ska gå till... och mot slutet av veckan skall det bakas inför helgen.
Det blir jätteroligt att åka på utställning igen, det var ett par månader sedan sist. Det är alltid roligt att träffa lagottofolk! Sedan kommer det nog dröja ett tag innan det blir någon utställning igen. I vår och sommar kommer vi nog ligga rätt lågt på utställningsfronten, även om det är jäkligt kul så kommer jag jobba massor av helger så jag kommer helt enkelt inte kunna flänga runt. Får prioritera vilka jag ska åka på och lägga schemat därefter ;)

Nu ska jag ut med min mysgotto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback