Mental förberedelse

I morgon ska jag infinna mig inne i stan vid 10-tiden för att shoppa julklappar. Har inte inhandlat en enda än så länge. Har således lite att göra i morgon. Jag bävar för morgondagen. Det kommer vara tjockt med folk. Orka! Blir trött av att bara tänka på det.

Hmm examinatorn har inte skickat kommentarerna på vad vi behöver fixa för att få uppsatsen godkänd. Hon tyckte nog att vi behövde lite ledigt? Eller så tyckte hon att hon behövde lite ledigt.

Just nu svansar Tristan runt i köket. Misstänker att han är ute efter julskinkan som mamma har kokat i dag. Den står ju på bänken och luktar så ljuvligt säger Tristan.

Kommentarer
Postat av: La Famiglia

Jasså, det kokas julskinka även borta i Örebrotrakten. Enligt min undersökning på bloggen för ett år sedan, är det ytterst få som kokar sin julskinka. De flesta steker i ugn.

Postat av: Mams

Japp här kokas det alltid julskinka!!! Vi doppar i grytan så vi är ute efter doppespadet. Ugnsbakar man blir det inte så mycket av den varan .....

2007-12-22 @ 09:34:03
URL: http://bippeliboppen.bloggagratis.se/
Postat av: La Famiglia

Samma här

2007-12-22 @ 15:32:37
URL: http://liteavvarje.bloggagratis.se
Postat av: Hannah

Bara det finns skinka är jag nöjd

2007-12-22 @ 17:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback