Onsdag

Tristan och jag har bröjar dagen med en morgonprommis i regnet. Jäkla väder!
Skall strax slänga på lite spackel och fixa till håret. Strax efter 11 går tåget mot sthlm.
Ska bli jättespännande att se lägenheten. När jag kommer hem i eftermiddag måste jag lägga i pluggväxeln och skriva lite på en hemtenta. Åkte hem tidigare från praktiken i går men fick inget gjort eftersom jag blev så upprymd över jobbet. I helgen måste jag skriva klart ledarskapshemtentan, läsa igenom och skicka in farmakologihemtentan som jag skrev för 14 dagar sedan och som jag fortfarande inte har rättat. Måste nog blir lite effektiv nu så att jag även hinner skriva klart geriatrikhemtentan innan jul. Den ska dock inte in förs i början av januari men jag vill/ska bli klar innan jul.  Har annat att fokusera på då tex sista salstentan och grupparbetet.

Mina kursare och pendlingskamrater Y (& snart arbetskollega) och L har lämnat in sin uppsats så nu finns det i alla fall någon som vi kan opponera på och tvärsom. Undra varför inte skolan hör av sig. De kanske inte har några examinatorer?! Det verkar tveksamt till att vi hinner gå upp innan jul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback