Arbeit.

Var så trött i går kväll att jag somnade i soffan innan 21.00, i morse var jag hur trött som helst men det var bara att släpa sig upp. Jobbade 7-15, fick reda på att jag kommer få jobba hela juni (annars brukar det aldrig vara någon som har semester så tidigt. jag och en annan tjej vill jobba då men i dag lät hon mig få det, chefen skulle annars få avgöra) och med lite tur får jag då semester 27/6 - 16/7 vilket betyder att Joakim och jag kan åka utomlands då, om han får semester från sitt jobb dvs. Frågan är bara vart vi ska åka, har en tendens att jämföra allt med Tilos och hur icketuristigt det var.
Joakim och Tristan har i dag gått ned på stan och hängt på Juridicum ett tag sedan kom de förbi på mitt jobb och Tristan blev kvar en timma tills jag slutade. Alla gossade och klappade på Trisse och tyckte att han var jättefin, även gamlingarna tyckte att han var mysig. Det var dock en gubbe som Tristan skällde åt men sedan ville han fram och hälsa men det ville inte gubben.
När vi kom hem var Tristan helt slut så Joakim och jag skulle smita bort till Upplands motor för en grej på bilen är trasig så den låter konstigt när man gasar hårt men vi hann upptäcka innan vi gav oss i väg att de stängde 16, typsikt. Får släpa mig dit imorgon istället.   

Kommentarer
Postat av: cos

moskva!

Postat av: Erika

Åk till Niqaragua!

Söker inte du sjukhussommarjobb som alla andra ssk-studerande?

2007-02-27 @ 15:47:29
Postat av: Hannah

Cos : du är den andre som förslår ryssland men jag tror inte att det är stället att åka till om man vill sola och bada

2007-02-27 @ 17:22:28
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Hannah

Erika: det verkar lite väl långt bort...
Nope det gör jag inte, på tok för fåligt betalt så jag tänkte spendera sista sommaren på samma gammla ställe trivs så bra där plus att jag där har nästan lika mycket i lön som nyexaminerade ssk:s har på ackis och då kan man dra slutsatsen att usk-lönen är inte så mycket att hänga i julgranen

2007-02-27 @ 17:24:19
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Erika

Långt flygresa, men trevligt land. Jag är dålig på bra ställen nära, de länder som gränsar till medelhavet på den södra sidan (ett försökt till att vara pk) rekomenderar jag inte om man vill slippa enträgna försäljare och tiggande barn.

Jag misstänkte att det hade nått med pengar att göra.

2007-02-27 @ 18:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback