Lite disträ

Så är det söndag kväll igen, jag skulle ha pluggat hela helgen, men så mycket pluggande har det inte blivit, knappt ingenting om jag ska vara ärlig. Så imorgon är det bara att lägga på ett kol, måste hämta psykiatriboken från Maria för att komma i gång med den delen också.

Nu på eftermiddagen hämtade jag och Tristan upp Erika, vi begav oss ut till gamla uppsala och röbospåren, promenerade runt där i en timma. Tristan fick hålla sig i kopplet, då han känns lite okoncentrerad och om vi möter någon när han är lös så ignorerar han mig ibland eller rättare sagt han skiter i att jag ropar på honom. Han springer mot folk men inte ända fram, det irriterar mig att han inte alltid lyssnar. För det mest vänder han på en femöring när jag visslar och ropar på honom men ibland är han som i sin egen värld och då hör han ingenting.  
Efter promenaden åkte vi hem hit för att dricka te och tina lite. Körde sedan hem Erika, när jag återvänt och parkerat på parkeringsplatsen och var på väg ur bilen ringde Joakim som  ville bli hämtad vid stationen så det var bara att vända och tur vad väl det annars hade jag nästan glömt Tristan i bilen. Såg nämligen inte att han låg där bak, jag tänkte i 2 sekunder att: visst lämnade jag honom hemma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback