Vinterkatten

Efter en horribel dag i skolan kände jag att behovet av vinterkatten var stort och nu mår jag lite halvt illa. Ska försöka ta mig i kragen och plugga några eller någon timma innan jag börjar jobba 16.15. Har så svårt att säga nej till jobb och några timmar på kvällen gör ju inget, är ändå dålig på att plugga på kvällarna.
Hoppas hoppas hoppas att jag inte jobbar med det där puckot för då kommer jag få slita ihjäl mig eftersom den late fan inte gör något, förhoppningsvis får han snart sparken :D

Kommentarer
Postat av: "mams"

Hmmmm vinterkatten ????????? Förklara !!!!!!! Jag fattar nada.........

Postat av: Hannah

Vinterkatten är godis, laktritsgodis

2007-02-21 @ 21:26:49
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback