Allmänt tugg

Nu har mams och paps begett sig ned mot tyskland för helgen. På söndag är de åter. Jag har lagt in en beställning av vitt och rött vin, jägermeister samt vit toblerone. Får se om jag kommer på något mer som jag vill ha. Joakim är mest intresserad av öl, Franziskaner Hefe-Weissbier närmare bestämt. 
Tjejerna (dvs. Basta och Zamba), jag och Tristan har hela huset för oss själva hela helgen. Jag hoppas på lite sol så att jag kan sola lite, men det kan jag nog glömma... Med lite tur övertygar jag Joakim att han ska komma hit, att han lika gärna kan skriva på sin uppsats här. Min uppsatts orkar jag inte ens tänka på...  

Jag har försökt jaga rätt på en massa gamla kompisar i örebro, men det är knappt någon som är hemma. En del är på semester utomlands, en del är på arvikafestivalen och en del någon annanstans. Martin är hemma, men sjuk. Så Martin! Se till att bli frisk så att vi kan hänga.. Har i alla fall lyckats jaga rätt på Maria och Daniel som jag ska träffa för att fika/äta lunch klockan 14. Därefter ska jag till frisören. 
Under dessa dagar kan jag även åka hem till familjen "Hobbelberg" för att få lite sällskap, där kan jag leka med barnen. Det var jättelänge sedan jag träffade Malthe och Wincent. Tequila löper så Tristan får vara hemma. Men vem vet; lagotto och Rottisvalpar kanske skulle bli jättesöta ;P

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vit toblerone! Jag är så sur på att det inte säljs i Sverige!

Postat av: Hannah

Marie: ja jag vet.. det är surt. Det är ju det godaste som finns..

2007-07-12 @ 10:59:20
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback