Den där Tristan...

För någon timma sedan frågade jag Tristan om vi skulle gå ut och gå en sväng. Jaa sa Tristan och studsade ut i hallen. Jag gick efter medan jag tog på mig skor försvann Tristan och när jag kollade vart han var stod han i köket med tassarna på köksbänken och suktade efter kycklingfiléerna som låg framme för att tina...

Ute på prommisen mötte vi en tjej som kom ut från ett hus, hon frågade om hon fick hälsa innan jag hann säga att det får Tristan avgöra hade han rusat fram och börjat gossa med tjejen. Tjejen som väntade på en kompis satte sig ned på huk med sin kaffekopp i handen. Jag såg att Tristan tänkte: mmm en mugg med något i, den slickar jag på och innan jag hann säga något eller rycka undan honom hade Tristan slickat på tjejens kopp samt dykt i koppen. Vilket resulterade i att han förmodligen brände tungan. Ojdå sa jag och tänkte att nu vill väll inte hon dricka sitt kaffe, men tjejen bara asgarvade och sörplade vidare på sitt kaffe. Tristan såg mest sur ut och tyckte inte att den där tjejen var så värst spännande längre. Påpekade dock för Tristan att han minsan får skylla sig själv, det var ingen som tvingade honom att stoppa tungan i kaffet.  

Skulle kunna tro att det åskar ute men det är bara Tristan som snarkar!

Kommentarer
Postat av: salma

Kaffe det låter spännande, var det gott Tristan? Jag skulle gärna prova det men matte går nog inte med på det. Hon tycker inte att jag behöver någon koffeinkick.

Postat av: Tristan

Salma: jag kände inte så mycket av vad det smakade, jag brände mest tungan. och nu ikväll har jag försökt övertala matte att lite av hennes godis är allt som behövs för att göra min tunga tip top igen.. Men hon tror inte på mig, hon säger att det inte är något fel på min tunga,.

2007-07-06 @ 20:49:12
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback