Försök sova om du kan.

I går morse väckte mamma mig och Tristan 04.45. Då var Tristan jäääättetrött och hade ingen lust alls att gå upp. I morse däremot vaknade jag runt 05.00 av att Tristan höll på och bökade runt, jättepigg. När han märkte att jag vaknade till blev han överlycklig, hoppade upp i sängen för att gosa och för att få upp mig. Sa till Tristan att gå och lägga sig och jag somnade om, vaknade igen 05.20 samma sak igen. Tänkte den gången att trisse kanske är törstig eller gå ut och pinka. Men han skuttade mest glatt omkring och såg ut att tänka: vad ska vi göra nu? ska vi hitta på något skoj? Somnade om, och blev väckt ett antal gånger till. 07.00 hörde jag att någon var uppe, slängde därför ut Tristan ur sovrummet med motivet att jag ville sova mer. Dessvärre hade jag inte fått igen dörren ordentligt så då kom nästa hund in, nämligen Basta som var sååå gosesugen. Gav då upp tanken på att få någon mer sömn. Det var tur att jag somnade tidigt i går kväll. 

Kommentarer
Postat av: salma

Vilken trist matte du har Trisse som inte vill leka 05.00 när du vill ;)

Postat av: Tristan

Salma: jag vet, hon är dödstråkig!

2007-07-29 @ 20:24:32
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Mams

Jag väckte er kl.4.45 !!!!!!! Nyduschad och med kaffe på G .....

2007-07-29 @ 21:35:39
URL: http://bippeliboppen.bloggagratis.se/
Postat av: Hannah

mams: just det! skrev fel

2007-07-29 @ 21:46:17
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback