Kanske en ny kamera?

Om man tittar på bilderna nedan kan man konstatera att min kamera inte är den bästa, den börjar få ett par år på nacken. Har aldrig varit riktigt nöjd med den. För någon månad sedan funderade jag på att köpa en ny kamera men funderingarna ledde till en ny mobiltelefon istället. Nu har jag nya funderingar på en ny kamera. Men frågan är om jag/vi ska satsa på en riktig systemkamera istället? Joakim verkar också vara inne på det spåret och då måste han följa med på fler utställningar för att fota! :D
Vi får spana runt lite...

Kommentarer
Postat av: La famiglia

Klart ni ska ha en systemkamera. Det har inte vi, och det är irriterande. Innan jag gick in i den digitala världen var systemkamera självklart, men de digitala dito tycker jag har varit för dyra hittills, men nu har de ju kommit ner i pris. Så slå till bara.
Eller läs Twinflowers blogg. Hon använder en Lecia från, tja, vad kan det vara, någonstans mellan 1950 och 1970 kanske. Och med den tar hon fantastiska bilder.

Postat av: Hannah

La: jag har en icke digital systemkamera och har vid flera tillfällen spanat på digitala men tycker som du att de är för dyra. Men som sagt de har sjunkit i pris. Såg att elgiganten hade en canon för cirka 6k

2007-07-03 @ 11:25:41
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback