Lördagens foton

Eftersom Tristan inte visades kan jag inte lägga upp de vanliga idolfotona, därmed lägger jag upp lite blandade biilder på andra tjusiga hundar.


Bastas bror Hesiodos Bosse
di Bart gör debut i utställningsringen

                                                               
Teta och Magic Storm´s Freija står och är snygga        Hesiodos Delizioso Dea "Ia" 

                                                              
Bloggande Salma (Chicabeams Delphina)                                          Basta        

                                                               
Helena och Tosca (Chicabeams Bella donna)              Hesiodos Utzi Bella vann championklassen
på språng

                                                            
BIR: Gillenias Leon. BIM: Shibumi´s Parma.                Hesiodos Pascale Bella med sina avkommor
Vars ägare har tappat huvudet eller så är det
mitt objektiv som är för stort och närgånget

                                                                      
Basta och Utzi                                                                     Här är vi fikasugna!

Kommentarer
Postat av: salma

Vilka fina bilder din kamera tar. Min bild är så fin, synd bara att jag ser ut som om jag fått klister mellan benen så de sitter ihop.

Postat av: Hannah

Salma: det ser inte alls ut som det.. Jag ska skicka lite snygga bilder på dig till din matte.

2007-07-23 @ 15:11:27
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback