Nu är det slut...

på det roliga! I morgon börjar jag jobba igen efter lite mer än 3 veckor semester. Dessa tre lediga veckor har gått fruktansvärt fort. Nu ska jag jobba ungefär tre veckor till. Jag hoppas att de går lika snabbt. Därefter är jag "ledig" i en vecka innan skolan börjar. Den "lediga" veckan skall Maria och jag sitta dygnet runt med uppsatsjäveln! Vecka 34 börjar skolan och vecka 36 går jag ut på praktik och sommaren är då (för min del) över. De första två veckorna i skolan lär säkert inte vara särskilt ansträngande i alla fall, blir skönt med en slö start på terminen. Något annat jag måste börja tänka på är att snart börja se mig om efter en dagmatte åt prinsen.

Meningen var att jag i kväll skulle lägga upp lite bilder från i dag, men jag är på tok för trött. Får göra det i morgon em/kväll istället. Ska även då försöka få i väg foton från helgens utställningar till lite olika personer. Bilderna kommer komma inom de närmsta dagarna... 


Kommentarer
Postat av: La Famiglia

Ett stort tack för trevligt sällskap under helgen. Utan er skulle knappt utställningen varit värd att besöka.

Postat av: Hannah

La: tack detsamma! Utställningarna blir extra trevliga när ni är med. :D

2007-07-23 @ 15:12:27
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Mams

... och hur ska vi klara oss till helgen i Ransäter utan La Famiglia???????

2007-07-23 @ 15:22:33
URL: http://bippeliboppen.bloggagratis.se/
Postat av: La famiglia

Karin, är det kakorna ni är ute efter går det väl bra att komma förbi på fredagen och hämta lite. Är det sällskapet blir det värre, det kan jag inte lösa. Är det både ock säger jag fortfarande att vår trädgård på söndag i viss mån kan lösa det. (Jag vet att ni har mycket annat för er, men om ni ångrar er är det bara att säga till.)

2007-07-23 @ 15:30:37
URL: http://liteavvarje.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback