Pälsvård/hårvård

Tristan vet inte om det än men i dag ska vi reda ut päls, han har lite tovor här och var samt att pälsen på låren är som filtkakor. Därefter blir det bad med schamponering. Gud så glad Tristan kommer att bli!
På torsdag är den min tur (jag har dock inga tovor) då ska jag till min frisör i Örebro för att göra det vanliga; ta bort det gröna (damn you, uppsalavatten), färga utväxten samt ta lite på topparna. Funderar på om jag ska klippa lugg igen... Försöker spara ut luggen, men det känns som om den inte växer något. Kan ha lite längre lugg som jag kan sätta upp. Ah vi får se...

Tristan behöver också klippas, detta inför Västerås nästa helg, måste nog boka tid hos hans frisör också ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback