PM för Askersund

ligger nu ute här. 40 lagotto är anmälda! :D

Så nu är det bara att förbereda sig för nästa utställning. Mitt lilla mufflonfår (Tristan, för er som inte förstod det) badades och schamponerades i går. Innan det redde vi ut en del tovor, men har fortfarande en del att ta oss igenom. Efter badet släppte jag ut honom i trädgården, dumma jag tänkte att det är bättre att han skakar av sig vattnet ute än inne. När jag badar Tristan hemma bär jag nämligen ut honom på balkongen för att han ska skaka sig där (funkar jättebra) istället för i lägenheten, att få honom att skaka på sig i duschen är lika med mission impossible. Det jag inte tänkte på när jag i går släppte ut honom i trädgården var att det där fanns en massa mysigt gräs att rulla sig i. Är det något Tristan älskar så är det att rulla sig i gräs. Hela hunden var tillslut täckt i gräs efter att han hade gnölat runt på rygg i 15 minuter. Men men sånt är livet och gräset försvann när han skakade på sig. Tristan är väldigt söt när han sätter halsen i backen och åker flera meter. 

Kommentarer
Postat av: salma

Hur sätter man halsen i baken ?

Postat av: Hannah

Salma: det kan man fråga sig.. kanse ska vara backen...

2007-07-31 @ 07:53:14
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback