Bullfest

Dagen har gått förvånatsvärt snabbt idag. Det kanske beror på att mitt bullbak tog lite tid. Jag börjar bli en jäkel på att baka bullar. Både mina arbetskamrater och de boende tyckte att bullarna var jättegoda.

Nu ska jag försöka packa inför vår lilla trip. Det vore praktiskt om Joakim kom hem snart så att vi kan disskutera hur vi ska göra i morgon, men han är ute och tar en öl med några kompisar. Ska skicka ett sms att han ska vara hemma senast klockan 22.00.

i morgon kan jag sluta jobbet 14 istället för 16. sweeetnessss!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Som Farfar sade:
Du skulle kanske satsat på Bagare
HI HI HI

2007-06-26 @ 21:24:46
Postat av: Hannah

pappa: fick den kommentaren av mina arbetskamrater också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback