och så var det måndag igen.

hmm vart tog förra veckan vägen? veckorna går på tok för snabbt. Men nu jobbar jag bara denna vecka samt 2 dagar nästa vecka sedan har jag "semester" i 3 veckor. Kommer dock hoppa in och jobba i bland. Kan ju alltid hoppas att det blir fler pass lediga. Vad jag ska göra på min semester är det ingen som vet, joakim jobbar ju mest hela tiden. Har tänkt att jag ska åka hem till mamma och pappa för att vara där ett tag men det skulle inte förvåna mig om Basta börjar löpa lagom tills dess så att jag och Tristan inte kan vara där... Har även planerat att åka ned till kära göteborg och träffa lite av mina goa vänner där men det hela står och faller på om Tristan kan vara hos mamma och pappa eller ej. 

I dag jobbar jag 8.15 till 16.15. Insåg precis att jag hade kunnat sova en stund till men nu hinner jag ta en långis med Trisse innan jag åker till jobbet. Eftersom Maria tycker att det är så roligt att gå ut med Tristan utnyttjar jag det! :D Jag får slappa på rasten medan hon åker hem till mig någon gång vid lunch för att rasta Tristan :D
Tack Maria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback