Röd

Nu är vi åter i Uppsala. Tristan och jag åkte ensamma i en volvo kom tillbaka i en citroen med en Bastapasta som vi ska vara hundvakt åt ett par dagar medan mamma är i Tyskland med jobbet och pappa är ute på andra äventyr. Eller det blir mest Joakim som kommer vara pastavakt, för jag jobbar hela helgen..
Just nu står en rabarberpaj som Joakim har bakat i ugnen, den skall ätas sedan blir det lagottoprommis. I morgon ska Maria och jag en sväng till skolan för att träffa vår handledare. Vill bli klar med det där jäkla bjäffset snart...

I dag hade jag tänkt vara mycket ute i solen, men det var för varmt. trots att jag bara satt en kort stund i solen så har jag brännt mig på axlarna. tur att jag satte mig i skuggan när jag gjorde....

Nu luktar det rabarberpaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback