summan av kardemumman

Anledningen till att jag inte bloggat så mycket senaste dagarna är att jag har jobbat som en gnu hela helgen. Uj uj vilken helg, men det är en historiia i sig. Är jävligt förbannad... men men det kanske kommer ett inlägg om det, bara för att ventilera mig.

Basta har varit här sedan i onsdags, det har varit jättemysigt att ha henne här. I går kväll for hundarna och jag till Lotta och Björn i Kvicksund. Detta för att möta upp mamma och pappa som ville ha tillbaka Basta, samt för att hundarna skulle bli klippta inför Avesta på lördag.  På plats var även söta Ia med sin La Famiglia. Ia ville också bli klippt inför utställningen i Avesta i helgen. Det blev en trevlig kväll med trevligt folk och hundarna blev så tjusiga. Jag kom dock inte hem förs 23.45 och i säng hamnade jag först närmre 00.30. när jag sedan skulle upp 05.30 för att jobba var jag inte piggelin. Kunde i alla fall vila på rasten då Maria åkte hit för att gå ut med Tristan. När jag sedan kom hem från jobbet var Maria här och vi pluggade några timmar men när jag höll på att somna begav sig Maria hemåt.  

Det är rätt tomt utan Basta, måste nog ha en hund till :D

Det blir en tidig kväll i kväll.

Kommentarer
Postat av: Helena o Tosca

Vi kanske ska köpa en hund att dela på?? ;)

2007-06-12 @ 20:11:04
Postat av: Hannah

Helena: jag vill ha en hel lagottofarm :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback