06.00

i morse vaknade jag till av att Tristan höll på att bökade runt, efter några minuter hoppade han upp i sängen. Först lade han sig på Joakim, men han sov bara så då ålade Tisse sig över och lade sig halvt på mig med huvudet i min armhåla, antar att han ville gossa för han var jättegossig. När jag somnade till och därmed slutade klappa på honom då kom en det en tass som puttade på mig. En riktigt mysig gos-stund. När vi sedan skulle gå upp strax efter 07 då var Tristan dödstrött och orkade inte resa på sig.

Egentligen borde jag vara på väg till den andra staden just nu för att gå på en föreläsning, men jag orkade inte åka i dag. Det som skulle avhandlas på föresläningen har jag lite koll på samt att det ligger föreläsningsfilmer på nätet. I dag ska jag svara instuderingsfrågor samt läsa en massa. Men nu ska vi dra på oss kläder och gummistövlar och bege oss på promenad.. Jag hoppas att jag inte får skoskav av gummistövlarna, var lite tendens till det i går när jag provade dem runt kvarteret. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback