Drömhus

Nej det är inte eurodiscogruppen jag menar...
Inom mindre än ett år kommer Joakim och jag flytta till stockholm, för det har Joakim bestämt! ;P Jag förstår iofs att vi kommer behöva bo i sthlm ett par år så att Joakim kan få göra "karriär". Jag som simpel syrra kan jobba varsom..
Min mamma skickade en länk till detta
hus, hur fint som helst, behöver dock renoveras, men då kan man få det som man själv vill, tänk så fint man kan göra. Vill ha! Vill ha! vill ha! Jag skulle inte ha något emot att flytta till det huset nästa gång vi flyttar (sååå fiiint), för priset på huset får man inte ens en liten sketen 1:a i sthlm. Mer valuta för pengarna får man om man köper ett hus. Tristan skulle kunna springa ute så mycket han vill, jag skulle kunna ha en hel lagottofarm (bara de låter bli att äta upp grönsakerna i växthuset) på tomten.
Det som saknas och som är svårt att göra något åt är att det inte är sjöutsikt... det skulle ha varit pricken över i:t


Kommentarer
Postat av: La Famiglia

Va' bra att du har någon som bestämmer åt dig. Det har jag också. Man slipper tänka, hur skönt som helst.

Postat av: Anonym

Det huset har jag sett på med åtrå i över trettio år nu ...... *suckar*
Visst är det alldeles fantastiskt!?!?!?!?!?
Angående Lagotto och grönsaker, jag köpte mig en del lökväxter och några penseér idag. Tanken var att plantera lite ute-krukor i helgen. Ställde dem på altanen när jag kom hem och vem är där och "jordbrukar" om inte min lilla Lagotto!!!!!!!
Hon är väl för duktig *asg*

2007-03-15 @ 21:20:04
Postat av: Hannah

La: ja det är väldigt praktiskt, fast i bland har jag lite för mycket egen vilja som jag måste tygla, för att åter ställda mig i ledet ;)

2007-03-16 @ 06:24:27
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Hannah

Mama: ja det är verkligen hur fint som helst, verandan är ju bara helt underbar...
Ohh lille Bastapasta hon är väl för duktig

2007-03-16 @ 06:26:02
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback