Fääärdig!

Nu är jag hemma igen. Det tog mig 1h att skriva tentan, det gick så där, kommer nog blir godkänd men så mycket mer än så är det inte. Jag vet inte vad det har tagit åt mig, har ingen lust att plugga längre, jag vill börja jobba. I början pluggade jag som en gnu, på första anatomitentan hade jag 6 fel eller något liknande, helt suveränt resultat i alla fall nu ligger jag för det mesta på godkäntgränsen.. Jag sitter här och hoppas att resultatet från förra tentan kommer i dag, vill veta om jag måste plugga till omtentan om 2 veckor eller ej... Men det kanske inte kommer förs på måndag?! Tog med mig dagens tentafrågor hem, men jag blir bara deprimerad om jag börjar kolla i boken och upptäcka alla fel jag har *s* 

Nu ska jag städa sedan gå på långprommis med prinsen, fast han ligger helst på balkongen och sover i solen.
Blää jag ska jobba i kväll, är inte alls särskilt sugen på det

Kommentarer
Postat av: cos

"Jag vet inte vad det har tagit åt mig, har ingen lust att plugga längre, jag vill börja jobba."

"Blää jag ska jobba i kväll, är inte alls särskilt sugen på det"

contradictions'r'us

Postat av: Hannah

Cos: jo jag vet att det är lite motsägelsefullt... men jag vill börja jobba på riktigt, jag vill bli klar med mina studier nu, helst i går. Men så känner jag inte för att jobba just i kväll, men jag vill jobba för det. Hänger du med?

2007-03-16 @ 14:17:57
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: cos

kommentarerna blir ju så gamla när man ska surfa tillbaka efter att man kommit att tänka på dom...

2007-03-26 @ 23:18:53
URL: http://berattarladan.blogg.se/
Postat av: Hannah

Cos: jo det ligger väl något i det

2007-03-27 @ 07:26:02
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback