Glass

Joakim är på väg hem så när han kommer hem ska vi gå bort till Brantingstorg och köpa glass :D
Har i alla fall börjat skriva på min arbetsplan, nästan klar med ett av de 5 teman, bara lite referenser att skriva. Om jag vore lite effektiv borde jag kunna skriva klart det i morgon innan jag börjar jobba. Men effektiv är inte vad jag är just nu. Men eftersom Joakim ska bort till sthlm i kväll på något juristtjaffs kan jag försöka plugga lite i kväll, har svårt att plugga på kvällar i vanliga fall.

Nu: prommis och glass i solen!

Kommentarer
Postat av: "mams"

Fyyyyy faaaabian va´ orättvist!!!!!!
Sitter här instängd med markiserna nerfällda för att slippa se eländet (läs solen/våren) *Gggrrrrr*

2007-03-27 @ 14:05:46
Postat av: Hannah

Mams: ja visst är det orättvist.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback