Heldag

I dag blir det heldag i skolan, får be de andra att peta på mig om jag somnar. Som jag nämnt tidigare har vi en massa föreläsningar på denna kurs, jag kommer dock försöka sålla lite bland föreläsningarna. Iofs är kursen bara 2 veckor och examninationen känns inte så avancerad, förstår iofs inte vad jag ska göra (något om en arbetsplan) men det kommer de förrtydliga i dag, hoppas jag i alla fall.  Får se hur det verkar i dag...
Joakim och Tristan får ha varandra för sig själva dessa dagar.
Det är jag som kör i dag, ska bli roligt att träffa Ylva, Linnea och Maria igen, har inte träffat dem på tre veckor, eller Maria har jag träffat men bara någon enstaka gång.
Hur kommer det sig att Tristan är jättetrött klockan 06.00 om klockan ringer och jag ska upp då, medan får vi sova så är han jättepigg 06 och tycker vi ska gå upp!?

Nu blir det prommis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback