Helgens uppdrag

I helgen ska jag nog bege mig på gummistöveljakt, det är fruktansvärt slaskigt ute, ett par gummistövlar skulle inte sitta fel. Kanske ska köpa ett par matchande till Tristan. *s*  Utmed vår långa morgonpromenadsrunda håller de på med något arbete så där är det lervälling, både Trisse och jag var bruna om fötter/tassar men efter att ha spungit i snön i fårhagen blev vi båda rena. Vi mötte lagottotjejen Tosca på vår promenad, vi har träffat henne en gång förut det är roligt med fler krulltottar i området, hon var inte så intresserad av Tristan men han var desto mer intresserad. 
I kväll jobbar jag igen, eller jag börjar om lite mer än 1 h, jag som skulle plugga innan, har inte ens tittat på boken. well well, tentan är om 14 dagar,  massor av tid kvar *s*

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej Hanna!
såg dig skriva på La
Dolce Vita och tittade in här...DU HAR JU EN LAGOTTO JU!!!! Är det Dorotas Tristan du har?
Må gott Tessan, Acke och Primo!

Postat av: Hannah

Tessan: precis det stämmer... jag är fodervärd åt Tristan :D

2007-03-03 @ 07:56:20
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: "mams"

Helgens uppdrag här blir att köpa ÄNNU en ny BH !!!!!
Vad är det med Basta och bh:ar, det är nog den femte hon har snott och ätit sönder. Trots att jag numera lägger dem uppe på en hög byrå i sovrummet så kommer hon åt dem, frågan är hur hon bär sig åt??????

2007-03-03 @ 08:36:39
URL: http://smekajsa.tradgardsblogg.se/
Postat av: Hannah

Mams: Hon har ätit upp en Bh för mig också.. glöm inte det. Hon kanske kan flyga :O

2007-03-03 @ 08:37:52
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback