Jäkla ungdomar.

I går kväll när Tristan och jag skulle gå på kvällspromenad tänkte vi springa lite i en av fårhagarna först men där satt det ungdomar och grillade.
Nu på morgonen var fårhagen tom vi gick därmed in där för att Tristan skulle få springa av sig. Där ungdomarna hade suttit var det massa skräp kvar. Två stycken engångsgrillar, det låg plastförpackningar, skräp och mashmallows överallt. Jag blir så jäkla förbannad! Varför kan de inte plocka undan efter sig? Det finns en soptunna utanför hagen! Är det så jäkla svårt?!

Kommentarer
Postat av: La Familia

Ja, uppenbarligen är det så jävla svårt eftersom det du beskriver inte på något sätt är ovanligt. Och med andra ord, vi måste kunna anse oss som vansinnigt duktiga eftersom vi klarar av sånt som de flesat inte gör.

Postat av: Hannah

La: jag är i alla fall jäkligt duktig. Nästa gång jag ska gå till fårhagen ska jag ta med mig en soppåse och plocka upp skräpet. Tristan var nämligen måttligt förtjust i mashmallowsen.

2007-03-28 @ 11:16:14
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Anonym

Och så klagar folk på hundskit! Vilket jag i och för sig kan förstå...men de får väl tänka lite på vilket som bryts ner och vilket som stannar kvar också (och för övrigt har jag alltid ett gäng bajspåsar i fickan när vi är ute ;) )

2007-03-28 @ 22:39:39
Postat av: Helena o Tosca

Och så klagar folk på hundskit! Vilket jag i och för sig kan förstå...men de får väl tänka lite på vilket som bryts ner och vilket som stannar kvar också (och för övrigt har jag alltid ett gäng bajspåsar i fickan när vi är ute ;) )

2007-03-28 @ 22:39:53
Postat av: Helena o Tosca

Undrar vad min dator pysslar med....

2007-03-28 @ 22:41:02
Postat av: "mams"

Helena: Håller med dig angående hundskiten. Det jag absolut inte förstår är de som bemödar sig att plocka upp hundskiten i en påse för att sedan slänga DEN nånstans !!???? (alltså inte i en hundlatrin)

2007-03-29 @ 06:31:12
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Hannah

Helena: det är nog mer min blogg som är konstig..
Jo jag håller med dig, hur fort bryts inte hundbajs ned? Ja jag har också alltid massa bajspåsar med mig. Men på vissa ställen, säg en fårhage brukar jag inte plocka upp för där är det inte direkt någon som går. Förutom folk med hund.

2007-03-29 @ 07:12:16
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Hannah

Mams: ja folk som gör så förstår jag verkligen inte. du får trycka bort min url ur din dator

2007-03-29 @ 07:13:08
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback