Kladdkaka

All kladdkaka gick inte åt på juridicum så Joakim tog med sig resten hem, till MIIIG!
Fick mycket beröm från tanterna att kladdkakorna var goda.
Klockan 16 dök en av Joakims amanuenskolleger, vid namn Viktor upp, 
vi åt kladdkaka på balkongen och killarna drack Whiskey. Det är nämligen middag 
med Engelska klubben i kväll. Klockan 17 skulle Viktor bli invald, han visste inte 
riktigt vad han skulle råka ut för, de andra har lurat i honom att det kan hända saker. 
Och jag frågade om han verkligen tänkt igeonom detta...
Han var nog lite orolig... *S* 
Det kommer inte hända någon särskilt, de vill bara skrämmas med honom. Till 
18 for Joakim ned på stan och lär väl inte komma hem förs sent i natt. Det betyder 
att Tristan och jag har sofforna för oss själva. 
Nu kan jag få min dagliga dos lagottogos!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback