Klippetiklopp

vad min bil går mycket bättre nu när delen är bytt hos Volvo handlare B = Michaelsson och Nelin i Uppsala. Helt suveräna och trevliga, de tog 75 spänn för att byta delen, helt överkommligt. Volvohandlare A = Upplands motor ska jag aldrig sätta foten hos igen, de kanske kan antälla pappa som kan tala om för dem vad det är för fel på bilar eftersom de själva tydligen inte kan något. ;P  Bilen är hur pigg som helst igen, visst det susar fortfarande lite konstigt när man gasar hårt (så det är nog något mer som behövs bytas) men nu händer det i alla fall saker när man gasar vilket det inte gjorde tidigare eftersom den tog in luft.
När jag kom till Örebro åt pappsi och jag lunch på en kinarestaurang, grillspett, ris och jordnötssås. Jättegott!
Nu ska jag plugga tills mams & papps kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback