Semester.

Egentligen borde vi ha börjar planerat för årets semster för länge sedan men eftersom mycket är ovisst är det
svårt att planera. Joakim börjar jobba på tisdag, då får han nog reda på hur det blir med semester. Själv har jag semester 27/6 - 23/7. Så länge har jag aldrig varit ledig på sommaren, anledningen är att folk på jobbet är så dåliga på att ta semester på sommaren, många är utomlands nu.

Förra året var vi på den lilla grekiska ön Tilos, vilket var ett underbart ställe. Vill verkligen åka tillbaka men inte i år. I år hade vi tänkt att åka till något annat land. Men efter att ha surfat runt lite lutar det åt grekland i alla fall. Allt annat är så jäkla turistigt. Vi har fastnat för ett ställe som heter i grekland som heter Parga. Hotellet vi fastnade för ligger precis vid havet. Tyvärr finnas inga lediga lägenheten när vi vill åka, eller det finns en 2 rumslägenhet som är 2000 kronor dyrare. Vilket jag tycker känns onödigt. Men Joakim tycker att vi ska ta den men då får han betala den delen :D Om vi nu någon gång får våra pengar så är ju resan nästan gratis så då kanske man kan ta den där större lägenheten i alla fall, men åter igen så tycker jag att det är onödigt stort. Iofs fanns det inget annat hotell som vi direkt fastnade för. 

Joakims föräldrar är intresserade av att vara Tristan-vakt när vi åker på semester. Då skulle det passa jättebra att vi åker över till gotland för att vara med på utställningarna där 30/6 och 1/7, lämnar sedan kvar Tristan och åker tillbaka den 1 för att flyga den 2/7. Så får de komma över med Tristan när vi kommer hem igen. 

Nu ska jag åka till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback