Ugglor i mossen

jag anar...
I går efter Tristans och min förmiddagspromenad duschade jag av benen på honom för att han var så jäkla skitig men det är svårt att få bort allt, alltid blir det lite smuts kvar. I alla fall så hade jag hängt ut täcket och våra kuddar på balkongen, åkte sedan i väg för att träna. När jag senare på eftermiddagen skulle bädda var det mystiska tassavtryck i sängen... Hmmm jag undrar vem det kan vara sa jag och tittade på Tristan, som försökte se oskyldig ut. Den där herren börjar ta sig mer och mer friheter, i går kväll hade jag bäddat upp sedan gick jag in i badrummet för att borsta tänderna och vem låg i sängen är jag kom in i sovrummet igen? Det konstiga är att när jag säger åt honom att hoppa upp i sängen, går han oftast i väg precis som nej nej jag gillar inte att ligga i sängen men när vi tittar bort är han snabbt uppe.

Kommentarer
Postat av: "mams"

Ögontjänare kallas det !!!!!

2007-03-20 @ 20:40:00
Postat av: Hannah

Mams: säger du det!

Postat av: "mams"

Japp, vi har två stycken såna här!!

2007-03-20 @ 22:26:32
Postat av: "mams"

Japp, vi har två stycken såna här!!

2007-03-20 @ 22:33:17
Postat av: Hannah

Japp och så kommer vi och terroriserar på fredag

2007-03-21 @ 06:21:30
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback