Vasa, skog och grillning.

Planen för morgondagen var att gå upp innan 08 för att titta på Vasaloppet, sedan skulle Tristan, Joakim och jag eventuellt ut i skogen vid Hammarskog med Emma och Joel för att grilla. Men så ringde de precis från jobbet och undrade om jag kan jobba 08-20 i morgon och det kan jag inte tacka nej till, speciellt inte när jag alltid gnäller på dem att det inte finns några lediga helgturer. Vasaloppet kan jag inte göra så mycket åt, det är ett nytt nästa år, men grillningen får vi ta en annan helg. Tänk när det blir Vår/sommar då kan vi åka ut till hundbadet i Fjällnora och ha picknick...
Slänger upp en liten bild från vår förra visit i hammarskog eftersom vi inte kommer iväg i morgon. Tristan ser rätt belåten ut då han precis har snott en bit av Joakims smörgås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback