Dagens

Det blev lunch med pappsi på Lilla Indien, sedan for vi till volvo för att göra felsökning på min bil som går som en kratta. Hade väntat mig att det skulle gå på allt mellan 300 och 1000 kronor men den nätta summan 155 lät bättre. I alla fall så är det katalysatorn som orsakar problemen, att katalysatorn var kajko visste vi redan. Det är fasiken inte meningen att jag ska äga en bil, så fort jag blir ägare börjar bilen krångla. Näst på schemat stod frisörbesök, nu är håret urrensat från gröna nyanser (jag hatar uppsalas vatten som gör mitt hår grönt), klippt samt utväxten färgad. Why oh why är jag inte naturligt blond längre? Medan jag var hos frisören hängde Trisse med pappa, de var och bytte olja på min bil. For sedan till Marieberg för att möta upp mams, vi shoppade walkingskor och lite annat bjäffs. Nu i kväll blev det prommis i skogen och lite ompackning men den stora ompackningen gör jag i morgon innan vi far.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback