Dogblogg 7 maj

I morse gick matte och husse upp onödigt tidigt, jag behagade gå upp först när matte mutade mig med mat, sedan trodde jag att det var dags för en långprommis. Men så fel jag hade, fick springa av mig i fårhagen en stund sedan åka matte till jobbet och husse likaså. Matte slutade tidigt så vid 13.30 kom hon och Maria hem för att plugga men först fick jag springa av mig i rastgården. Nu tycker jag minsan att det är dags för en riktig prommis, ska göra matte uppmärksam på det.  Fast först får det gärna sluta spöregna.

/Tristan

Kommentarer
Postat av: Hundbiten

Nej. Regn är faktiskt inte helt trevligt. Det tycker inte Pejla heller. Pölar är helt ok, men när det kommer från ovan, kallt och dant, njae...

Postat av: Hannah

Hundbiten: regn är väldigt otrevligt tycker jag i alla fall, tristan han bryr sig inte direkt

2007-05-08 @ 08:44:37
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback