GAHHHHHHHHHHH!!

Jag får paniiiiik!
I dag skrev jag och Maria klart resultatdelen (kommer säkert få ändra/rätta lite men men) samt att vi skrev in i sökmatrisen, metodavsnittet samt tidigare forskning. Innan jag åkte hem bad jag Maria att maila arbetet till mig eftersom vi ska sitta här i morgon. Nu precis när jag skulle spara ner det nya arbetet, upptäckte jag att det var gårdagens, inte det vi skrev i dag. Det vi skrev i dag FINNS INTE! När jag upptäckte det fick jag hjärtstillestånd i 2 sekunder samt en flashback av att det har försvunnit saker vi skrivit tidigare.  Jag hoppas jag hoppas jag hopppas att maria bara att skickat fel fil till mig. Vi har sparat hundra JÄVLA gånger. det får eller kan fan inte försvinna mer nu, då börjar jag gråta. Skrik och panik. Ringde hem till Maria, hon var inte hemma och hennes mobil är avstängd för att hon ska skaffa en ny, den fick hon i dag men den har hon inte fått i gång och så jag har inte hennes nummer så jag kan inte få tag på henne... Hoppas att hon kommer hem snart och inser att hon MÅSTE ringa mig på en gång...

En sobril tack! 10 mg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback